zondag 11 november 2012

Ploegsteert 2012.

Het jaar is toch een beetje gered! Ik loop een pr in (en ook eigenlijk enkel voor ) Ploegsteert! Dit jaar en waarschijnlijk ook volgende jaren was/zal het waarschijnlijk warmer (zijn) in Ploegsteert. Op aanraden van Francis liep ik enkel gehuld in een singlet. Maar ik ga te snel...

De wedstrijd.

Ik ben al een een tijdje redelijk bezig. Drie weken geleden ben ik beginnen harder te trainen, de laatste week was redelijk relax. (3x trainen, 4 dagen vooraf wel nog 6x1k) Het gevolg was dat ik fris was, en door de goede intervalsessie heel wat vertrouwen had. 
Het wedstrijdplan was simpel, niet sneller dan 3'20/km. Het gevolg was dat ik in de eerste kilometers rond plaats 40 liep, maar ik maakte me geen zorgen. Ik schoof constant vooruit, ik denk dat er me niemand meer na de eerste 600m voorbijgelopen is - een zalig gevoel! 
Kort na het bordje 2km  kwam ik bij een groepje met ondermeer  VANDERMEERSCH Henk. Ik dacht erop en erover, maar die Henk raakte ik niet meer kwijt. 
Zij aan zij liepen we een goed tempo, en raapten we zo nog 2 lopers op. 
Uiteindelijk kwam ik aan in 1h11'52  (19deplaats) wat 2 minuten beter is dan mijn vorig pr in Ploegsteert.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten