vrijdag 8 februari 2013

Marathon Antwerpen 21/04/2013.

Om dit even duidelijk te stellen, ik heb geen idee hoe ik er bij gekomen ben om me voor deze marathon in te schrijven, had je het me een week voordien gevraagd dan had ik je vast met uiterste stelligheid bezworen dat ik in de verste verte geen plannen had om nog eens in die hel, die de marathon tot nu toe voor me geweest is, te werpen. Hoe ouder ik word, hoe beter ik begin te begrijpen dat ik geen controle heb. Soms vind ik dat beangstigend, je denkt ik ga het zus en zo doen, ... om dan jezelf enkele ogenblikken, dagen of weken later te betrappen het net tegenovergesteld te doen, je kunt je vast wel voorstellen wat ik tegenwoordig denk als ik een platitude hoor in de trant van "blijf altijd jezelf enz." Mensen die dat beweren maken hunzelf iets wijs in mijn ogen, of zijn leugenachtig of dom, of erger nog een combinatie van bovenstaande.
Maar goed dit terzijde, ik ga opnieuw een marathon lopen, in Antwerpen dan nog. Er zijn nog een goede 10 weken om te trainen, wat ruim voldoende is voor mij.
Momenteel ben ik er nog niet uit wat de streeftijd zal zijn, als ik het op basis van mijn halve marathontijden doe, dan plan ik waarschijnlijk naar een ramp, dus neig ik momenteel om de eerste 30/32km naar een eindtijd van 2h45 te streven.
Wish me luck!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten