donderdag 24 oktober 2013

Enkele observaties

De hoofdreden waarom het maanden niet zo vlotten met het lopen, is terug te brengen naar het feit dat ik stagneerde. Wanneer je de hoop verliest en je geen weg ziet om je prestaties te verbeteren dan kan lopen dik tegenvallen.
Ik sta met verbazing te kijken naar mensen die jaar in jaar uit blijven volhouden ondanks dat hun prestaties niet meer verbeteren, ik heb al bewezen dat ik dat niet kan.

Daarom ben ik bewust al mijn vorige trainingen vergeten en ga ik er vanuit dat wat ik in het verleden gedaan heb maar wat geknoei in marge was. Het kan zijn dat dat geen waar is, maar dat doet er nu niet meer toe.
Het belangrijkste is dat ik opnieuw begonnen ben en dat ik al mijn records wil verbeteren, zo scherp zijn die toch niet!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten