dinsdag 22 oktober 2013

Geen excuses meer!

Een van de vele redenen dat deze blog maar niet wil vlotten is het feit dat ik helemaal niet goed kan typen. Hoe vaak gebeurt het niet dat ik uren zit te zwoegen op een stukje van nauwelijks drie alinea's. Daarom (en ook een stuk uit nieuwsgierigheid) heb ik een stukje spraaktechnologie aangeschaft,namelijk Dragon NaturallySpeaking 12. Als het nu nog niet lukt dan moet ik toegeven dat ik een grote luiaard ben.

Het zou natuurlijk ook kunnen dat ik helemaal niets te vertellen heb, maar daar gaan we momenteel nog niet van uit. Ik zie nog steeds zoveel mensen die er niet in slagen het maximum uit hun lopen te halen, misschien kan ik daarbij helpen, niet omdat ik het zoveel beter weet of omdat ik slimmer ben.
Maar gewoon omdat ik nieuwsgierig en ik graag lees over hoe trainers het probleem van het maximale uit een atleet te halen, aanpakken. Vaak denk ik dan: " Misschien kan  persoon X … deze methode ook eens proberen!"

Rijk word je er niet van maar soms vind je iemand die wil luisteren en als ik dan kan helpen, of, beter nog,er is iemand je dankbaar omdat je de moeite gedaan hebt om te schrijven, dat is, quasi magisch, wanneer dat gebeurt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten