zondag 31 maart 2013

Hazegras 2013

Amai, dit was een moeilijke. De laatste maanden heb ik mijn looptraining verwaarloosd ten gunste van ... nix. De prijs die ik betaal is een fysisch verval die me eigenlijk niet verwonderd.
 De wedstrijd is eenvoudig te beschrijven, Davy Stieperaere is een niveau of 2 beter dan de rest en vertrekt aan een tempo die niemand kan volgen. Dan komen wij, een bende subsub lopers. Het klinkt hard (voor ons toch) maar het is nu eenmaal zo. Op het einde verspeel ik nog een a twee plaatsen door onaandachtig te zijn.
Tja ...
Als er iemand is, die wil verbeteren in het Oostendse circuit, dan is het nu het moment op naar voren te komen! Ik zou graag zeggen, ik zal het doen! Maar ik heb serieus mijn twijfels of ik het nog ooit zal realiseren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten