zaterdag 27 april 2013

Open tornooi ttc Oostende.

Omdat het leven zo kort is en ik nog zoveel meer wil doen dan enkel lopen, ga ik sedert vorige week naar de tafeltennisclub in Oostende. Ik ben er een beetje op een slecht moment gearriveerd, het seizoen loopt op zijn eind. Maar zeiden ze me daar, je bent welkom om aan het open tornooi mee te doen. Ongeveer 2 uur tafeltennis heb ik de voorbije 6 maanden gespeeld (dinsdag en woensdag). Maar ik heb toch meegedaan, het was ok, de merde is dat ik totaal geen sociale skills heb en ik dus in de hele tijd alleen sta wat niet zo handig is als je veel zou moeten oefenen. We zien wel naar waar dit leidt ...
Morgen begin ik opnieuw te (loop) trainen, de marathon van Antwerpen  is voor mij nu een definitief afgesloten hoofdstuk. Tijd om verder te gaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten