donderdag 26 september 2013

90 dagen

Deze morgen stond ik voor het eerst sedert lang op de weegschaal, het resultaat lag in de lijn van de verwachtingen, net geen 73kg. Dat is een goede 10kg meer dan anderhalf jaar geleden.
Hoewel dit erg ontmoedigend is, begin ik steeds meer hoop te koesteren dat ik terug kan keren naar mijn beste vorm. Geef me 90 dagen! (Dat: Sire, geef me 100 dagen. ) is zo verleden tijd ;) ... .
Wat indrukken, de laatste intervaltrainingen geven een indruk van mijn verval,

  • 6*1000m : Waar ik in beste vorm rond de 3'02 - 3'10 liep, loop ik nu rond 3'18 - 3'25.
  • 10*400m : Vroeger rond de 68 - 72s nu eerder 72 - 76s. 
Ik maak me weinig zorgen over de fysieke kant van de zaak, ik ben dan wat vetter en misschien kan ik die lichte loopschoenen beter even niet dragen, maar ik heb geen blessures en raak meestal niet snel zwaar geblesseerd dus daar zie ik geen problemen.
Maar kan ik het volhouden?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten